συμφωνα με τον Q&A Richard Huddy (ATI, eu developer relations manager) και την συνεντευξη που εδωσε στο edge,
θα παρει περιπου δυο χρονια στους developers για να χρησιμοποιησουνε την gpu του xbox 360 κοντα στο 100% της.
αυτο το χρονικο διαστημα ειναι μικροτερο απο τις προηγουμενες γενιες, εξαιτιας του thin layer του directX καθως και του πολυ καλου XNA.
στις παλιοτερες κονσολες βλεπαμε οτι τα γραφικα βελτιωνονταν και τον τριτο και τον τεταρτο χρονο ζωης της κονσολας.
στο 360 σε 2 χρονακια οι καλοι προγραμματιστες θα ξεζουμιζουνε τελειως το hardware. καλα νεα αυτα
ειδικοτερα μιλαει για τις πολυ καλες δυνατοτητες σε θεματα φωτισμου οι οποιες οταν τις μαθουνε οι developers, τοτε θα καταλαβουμε τι παει να πει next gen graphics.
λεει οτι οι εντυπωσιακες γυαλιστερες επιφανειες (πχ βραχια) στο perfect dark ειναι απλως parallax bump mapping και οσο μαθαινουνε τα κολπα οι προγραμματιστες, θα αντικαθιστανται απο αλλες λυσεις πολυ θεαματικοτερες/ρεαλιστικοτερες.
οσο για τη συγκριση xbox360-ps3, ο richard λεει οτι υπαρχει μεγαλη διαφορα στον τροπο που σχεδιαστηκε η gpu της ati απο την λυση της sony/nvidia, η οποια δεν ειναι τοσο sophisticated για κονσολα, και βαζει τα λεφτα του οτι σε συντομο χρονικο διαστημα θα φανουνε καθαρα οι διαφορες ΥΠΕΡ του 360.
επισης λεει οτι το demo του unreal (ps3) ητανε σε ενα πολυ δυνατο pc με SLi 7800 καρτες,
και ειναι σιγουρος οτι παρ'ολο που οι δηλωσεις ητανε τυπου "here's what you can expect from ps3" ,
στην ουσια το ps3 συμφωνα με τα specs που εχει υποψην του ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ουτε με σφαιρες.
θα δουμε κατα ποσο εχει δικιο ο φιλτατος richard..
παντως ο ανθρωπος ειναι προγραμματιστης και οχι πωλητης ή χαρτογιακας, οποτε λιγο-πολυ ξερει καλα τι λεει..
θα παρει περιπου δυο χρονια στους developers για να χρησιμοποιησουνε την gpu του xbox 360 κοντα στο 100% της.
αυτο το χρονικο διαστημα ειναι μικροτερο απο τις προηγουμενες γενιες, εξαιτιας του thin layer του directX καθως και του πολυ καλου XNA.
στις παλιοτερες κονσολες βλεπαμε οτι τα γραφικα βελτιωνονταν και τον τριτο και τον τεταρτο χρονο ζωης της κονσολας.
στο 360 σε 2 χρονακια οι καλοι προγραμματιστες θα ξεζουμιζουνε τελειως το hardware. καλα νεα αυτα

ειδικοτερα μιλαει για τις πολυ καλες δυνατοτητες σε θεματα φωτισμου οι οποιες οταν τις μαθουνε οι developers, τοτε θα καταλαβουμε τι παει να πει next gen graphics.
λεει οτι οι εντυπωσιακες γυαλιστερες επιφανειες (πχ βραχια) στο perfect dark ειναι απλως parallax bump mapping και οσο μαθαινουνε τα κολπα οι προγραμματιστες, θα αντικαθιστανται απο αλλες λυσεις πολυ θεαματικοτερες/ρεαλιστικοτερες.
οσο για τη συγκριση xbox360-ps3, ο richard λεει οτι υπαρχει μεγαλη διαφορα στον τροπο που σχεδιαστηκε η gpu της ati απο την λυση της sony/nvidia, η οποια δεν ειναι τοσο sophisticated για κονσολα, και βαζει τα λεφτα του οτι σε συντομο χρονικο διαστημα θα φανουνε καθαρα οι διαφορες ΥΠΕΡ του 360.
επισης λεει οτι το demo του unreal (ps3) ητανε σε ενα πολυ δυνατο pc με SLi 7800 καρτες,
και ειναι σιγουρος οτι παρ'ολο που οι δηλωσεις ητανε τυπου "here's what you can expect from ps3" ,
στην ουσια το ps3 συμφωνα με τα specs που εχει υποψην του ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ουτε με σφαιρες.
θα δουμε κατα ποσο εχει δικιο ο φιλτατος richard..
παντως ο ανθρωπος ειναι προγραμματιστης και οχι πωλητης ή χαρτογιακας, οποτε λιγο-πολυ ξερει καλα τι λεει..
Comment