Νομίζω ότι τα παιχνίδια θα πρέπει να γίνουν πιο εξειδικευμένα και πιο live-oriented θα εξηγήσω τι εννοώ όσο μπορώ. Τα καλύτερα στοιχεία που έχω δει και θά' θελα στα παιχνίδια που θα βγουν είναι :
1)coop πολλών παικτών απόδιαφορετικές κονσόλες μέσω live(close combat, First to Fight, xbox1, coop μέσω live 4 παικτών )
2)team deathmatch με περισσότερες αντίπαλες ομάδες από 2(halo2, σε custom ή σε ένα unranked matchtype που δε θυμάμαι το όνομά του, ως unranked κάνουν quit oi miso;i sth m;esh toy paixnidio;y, βάζει expert με beginners μαζί)
3)σχεδιασμός της δικιάς σου πίστας (πάλι μου διαφεύγει το όνομα, γνωστό είναι, για το xbox1 βγήκε και νομίζω θα βγει και για 360)
4) dedicated servers (στο rainbow six το εφαρμόσανε νομίζω και σε κάποιαάλλα για να ελαχιστοποιούν το lag)
5) ακριβής μετρητής γραμμής σύνδεσης (halo2 ταν πατάς τοback sto 360, to select sto xbox1, το πράσινο, κίτρινο ή κόκκινο που σου βγάζει και βλέπεις αν έχεις lag)
6) online tournaments στα sports games
7) σύνδεση με ουδέτερο server ακόμα κι αν παίζουν δύο για να χει το lag ημικρή γραμμή και όχι η μεγάλη(fifa2006 σε αντίθεση με το pes5)
πολλά στοιχεία είναι ανεξάρτητα από τα άλλα και αφορούν διαφορετικά είδη παιχνιδιών, πιστεύω ότι πολλά από αυτά άρεσαν και σε σας! Γιατι όμως δε χτίζουν πάνω σε αυτά;
1)coop πολλών παικτών απόδιαφορετικές κονσόλες μέσω live(close combat, First to Fight, xbox1, coop μέσω live 4 παικτών )
2)team deathmatch με περισσότερες αντίπαλες ομάδες από 2(halo2, σε custom ή σε ένα unranked matchtype που δε θυμάμαι το όνομά του, ως unranked κάνουν quit oi miso;i sth m;esh toy paixnidio;y, βάζει expert με beginners μαζί)
3)σχεδιασμός της δικιάς σου πίστας (πάλι μου διαφεύγει το όνομα, γνωστό είναι, για το xbox1 βγήκε και νομίζω θα βγει και για 360)
4) dedicated servers (στο rainbow six το εφαρμόσανε νομίζω και σε κάποιαάλλα για να ελαχιστοποιούν το lag)
5) ακριβής μετρητής γραμμής σύνδεσης (halo2 ταν πατάς τοback sto 360, to select sto xbox1, το πράσινο, κίτρινο ή κόκκινο που σου βγάζει και βλέπεις αν έχεις lag)
6) online tournaments στα sports games
7) σύνδεση με ουδέτερο server ακόμα κι αν παίζουν δύο για να χει το lag ημικρή γραμμή και όχι η μεγάλη(fifa2006 σε αντίθεση με το pes5)
πολλά στοιχεία είναι ανεξάρτητα από τα άλλα και αφορούν διαφορετικά είδη παιχνιδιών, πιστεύω ότι πολλά από αυτά άρεσαν και σε σας! Γιατι όμως δε χτίζουν πάνω σε αυτά;
Comment