Οι φήμες επιβεβαιώνονται και απο το REVIEW της IGN.
Απο τεχνικής απόψης τα γραφικά του online κομματιού του παιχνιδιού δεν δείχνουν ίδιο καλά με τα γραφικά του offline campaign αλλα οστώσω
οι πίστες παραμένουν μεγάλες και γεμάτες με περισσότερο κόσμο - μέχρι
32 παιχτές στην οθόνη ταυτόχρονα, καταφέρνοντας το framerate να
διατηρηθεί στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο. Ολα αυτά αφήνουν να
εννοηθεί οτι η τελειότητα των γραφικών sto online κομμάτι του παιχνιδιού
έπρεπε να θυσιαστεί για να ισσοροπήσει ο αυξημένος αριθμός των
παιχτών.
Αυτό ομως που μετράει και αξίζει να σημειωθεί ειναι οτι η
σειρά του παιχνιδιού κατάφερε οχι μονο να βελτιωθεί στον τομέα των
γραφικών και του gameplay, αλλα κατάφερε και ειναι πολύ σπουδαίο
αυτό, να διατηρήσει το LAG-FREE gameplay που μας είχε συνηθήσει
η σειρά στην παλιότερη κονσόλα. Θυμάμαι τοτε που έπαιζα ακόμα με
μια 384 γραμμή ghost recon κάθε μερα και ΠΟΤΕ δεν συνάντησα εστω
1 μερα με λιγο lag. Το LAG ήταν άγνωστος όρος για το περίφημο
game αυτό.
Παραθέτω το απόσπασμα της IGN παρακάτω.
-----------------------------------------------------------------
From a purely technical angle, the online game doesn't look nearly as good as the offline single-player modes, but the levels are nonetheless large, filled with potentially more people -- up to 32 onscreen simultaneously (16 humans and 16 enemy AI), and all of it online. The framerate generally holds at around 30 online, and during the numerous times we played online, there was almost no significant lag; at least none worth mentioning.
Απο τεχνικής απόψης τα γραφικά του online κομματιού του παιχνιδιού δεν δείχνουν ίδιο καλά με τα γραφικά του offline campaign αλλα οστώσω
οι πίστες παραμένουν μεγάλες και γεμάτες με περισσότερο κόσμο - μέχρι
32 παιχτές στην οθόνη ταυτόχρονα, καταφέρνοντας το framerate να
διατηρηθεί στα 30 καρέ το δευτερόλεπτο. Ολα αυτά αφήνουν να
εννοηθεί οτι η τελειότητα των γραφικών sto online κομμάτι του παιχνιδιού
έπρεπε να θυσιαστεί για να ισσοροπήσει ο αυξημένος αριθμός των
παιχτών.
Αυτό ομως που μετράει και αξίζει να σημειωθεί ειναι οτι η
σειρά του παιχνιδιού κατάφερε οχι μονο να βελτιωθεί στον τομέα των
γραφικών και του gameplay, αλλα κατάφερε και ειναι πολύ σπουδαίο
αυτό, να διατηρήσει το LAG-FREE gameplay που μας είχε συνηθήσει
η σειρά στην παλιότερη κονσόλα. Θυμάμαι τοτε που έπαιζα ακόμα με
μια 384 γραμμή ghost recon κάθε μερα και ΠΟΤΕ δεν συνάντησα εστω
1 μερα με λιγο lag. Το LAG ήταν άγνωστος όρος για το περίφημο
game αυτό.
Παραθέτω το απόσπασμα της IGN παρακάτω.
-----------------------------------------------------------------
From a purely technical angle, the online game doesn't look nearly as good as the offline single-player modes, but the levels are nonetheless large, filled with potentially more people -- up to 32 onscreen simultaneously (16 humans and 16 enemy AI), and all of it online. The framerate generally holds at around 30 online, and during the numerous times we played online, there was almost no significant lag; at least none worth mentioning.